MyIN2, el nostre entorn de treball digital

Innovem amb la comunicació corporativa, donem suport a la relació bidireccional
0

Usuaris connectats en un únic entorn digital

0

Comunitats de coneixement en les què compartir inquietuds

0

Notícies i comunicats publicats

El problema del client

Des d'IN2 sempre tenim clar que la tecnologia ha d'estar al servei de les persones, per això internament, també necessitàvem una plataforma que ens permetés ajudar els nostres treballadors: facilitant la comunicació, capturant el coneixement, donant accés a totes les eines de treball i que alhora ens permetés generar sentiment de pertinença.

Els objectius del client

Un entorn de treball digital que sigui capaç de:

  • Ser un punt d'entrada únic a l'entorn virtual de l'organització
  • Ser una eina de transparència organitzacional
  • Capturar el coneixement de la companyia
  • Mantenir els empleats compromesos i en contacte entre si

Repte principal a resoldre

Els principals reptes de l'aplicació del digital workplace van ser:

  • Que fos interoperable i capaç dintegrar les diferents eines de l'organització.
  • Accessible des de qualsevol lloc físic i amb qualsevol sistema operatiu.
  • Que complís amb les necessitats dels treballadors i els objectius de la direcció de la companyia.

La solució

La solució finalment es va portar a terme amb la tecnologia de Beezy, un entorn desenvolupat a l'univers Microsoft, on tots els usuaris ja tenien accés prèviament. S'ha minimitzat així els canvis organitzatius, i es pot fer una bona gestió del canvi amb una transició fluida i orgànica. Compliendo amb els objectius marcats per la direcció, integrant totes les aplicacions corporatives a l'eina, centralitzant l'entrada de totes elles. A més, s'introdueix el sistema SSO per facilitar l'accés i millorar la usabilitat.

Resultats i beneficis obtinguts

La nostra eina de transparència organitzacional dóna accés a tots els treballadors/es a totes les eines de treball, contactar amb tothom de la companyia i estar al corrent del que passa.

MyIN2 es va convertir durant la pandèmia al canal de comunicació i integració primordial de tot l'equip d'IN2
L'accés des dels dispositius mòbils apropa més l'organització als empleats, sobretot a les generacions postmil·lenials
És una solució que ens permet integrar les diferents eines de lorganització en un sol punt dentrada. Per part nostra s'integren el CRM, l'eina de ticketing i l'eina de RRHH.

Contacta amb nosaltres!

Accepto el tractament de les teves dades personals
Accepta el tractament de les teves dades personals abans d'enviar.
Carregant...

Altres casos d'èxit

Treballem perquè les coses surtin bé

Formulari de contacte

Tens algún dubte o vols preguntar-nos quelcom?

Endavant!
Accepto el tractament de les teves dades personals
Accepta el tractament de dades personals abans d'enviar.
Carregant...