Disseny de la solució tecnològica del servei PSIS
Administració Oberta de Catalunya (AOC)
Necessitat d'actualitzar l'organització, per incrementar el control de projectes, dates, gestió del canvi i costos dels projectes. Canvi de cultura en la gestió de la demanda i dels projectes, que necessités més nivell de reporting i KPIs.
Aconseguir un equilibri entre el time-to-market en un context complicat pel tipus d'indústria (aviació) i un sistema formal de processos de control i reporting de l'estat de la demanda de negoci i dels múltiples projectes que es fan al llarg de l´any.
Influir en la cultura del departament, afegint eines i processos que donin suport al procés de desenvolupament del portfoli de projectes.
Se realiza un proceso de consultoría, propuesta, ajuste y gestión del cambio para implementar cambios modificaciones en la herramienta de gestión JIRA que da soporte a nuevos procesos y controles. Estos controles generan conocimiento del estado de los proyectos: fechas esperadas y reales, procesos de gestión y aprobación de cambios, procesos de aceptación-recepción y documentación de proyectos, así como procesos de priorización y comunicación del estado real de los mismos. Además, aumentó el control y el reporte reporting de calidad, tanto en las diversas etapas, como en las code review, QA, UAT y en post producción. Por último, se desarrollaron Desarrollo de informes con KPIs para la dirección general y la dirección de IT.
Augment de la sensibilitat, gestió i control de qualitat, costos i dates Millora de la comunicació i priorització de futurs projectes Desenvolupament de nous KPIs. Gestió d'uns 300 projectes i 2.000 tasques anuals gestionats mitjançant un equip d'uns 100 usuaris/stakeholders.
Treballem perquè les coses surtin bé