Formulari de contacte

Tens algún dubte o vols preguntar-nos quelcom?

Endavant!
Accepto el tractament de les teves dades personals
Accepta el tractament de dades personals abans d'enviar.
Carregant...

Oficines + +

El concepte global d'oficines de suport a projectes.

Des del 2006, IN2 ha participat en la gestió d'oficines tècniques i PMO en entorns d'alta complexitat i de missió crítica, principalment en el sector públic i en l'àmbit de la salut.​

La nostra experiència, sumada als processos de transformació digital que hem recolzat des de les oficines tècniques, ens ha permès ser espectadors en primera línia de les deficiències que es produeixen quan els tres vectors de qualsevol procés transformador: Estratègia, Projectes i Tecnologia no estan perfectament alineats.​

Les nostres Oficines, amb la confiança i el suport dels nostres clients, han evolucionat i assumit cada vegada més responsabilitat en la coordinació i l'alineament estratègic. Tot això ens ha permès madurar, en entorns reals, la nostra visió del que ha de ser una oficina realment eficient útil, transversal i amb una visió 360º del procés transformador.

Característiques generals

Gràcies a la nostra experiència de més de 15 anys en oficines tècniques i PMOs, sabem que l' abast de les oficines tradicionals ha d'ampliar-se. Proposem als nostres clients l'Oficina de Gestió de Projectes Empresarial Ampliada (Oficina++) en la qual els components estratègic i tecnològic s'integren per millorar i agilitzar el procés de transformació de les organitzacions.​

Treballem amb un model de catàleg de serveis, cadascun dels quals cobreix un aspecte dins de les necessitats que sorgeixen en abordar un projecte: gestió de la pròpia oficina, seguiment dels projectes executats per tercers, suport per part d' experts en tecnologia, etc. Això ens permet un major grau de flexibilitat, i la possibilitat de personalitzar el servei a partir de les necessitats i els requisits concrets de cada client, sense alterar el marc metodològic de funcionament de l'oficina.

Gestió de la pròpia oficina

Assegurar la qualitat i correcta prestació del servei 

Gestió del coneixement

Assegurar que es genera coneixement i es comparteix​ 

Suport Tècnic

Experts tècnics que presten suport per assegurar la qualitat tècnica​ 

Suport Funcional

Especialistes en l'àrea de negoci que aporten la seva experiència

Suport a Tercers

Comunicació i divulgació dels actors clau

Per què IN2?

Durant més de dues dècades, hem desenvolupat nombrosos projectes tecnològics amb l'objectiu de garantir el desenvolupament dels processos, la interoperabilitat, la mobilitat i la integració amb l'Internet de les Coses (IOT). Tot això en l'àmbit de la salut i els serveis socials, el sector turístic, la indústria i les administracions públiques.

Més enllà del coneixement tecnològic, a IN2 hem evolucionat cap al coneixement global del negoci. Només amb aquesta visió de conjunt i comprensió de l'activitat dels  nostres clients podem aportar un valor afegit real als nostres projectes.

Amb aquest objectiu de coneixement global, formem equips multidisciplinars que ens permeten combinar el coneixement tècnic i el funcional, i així contribuir a complir els objectius dels nostres clients.

Plataforma de gestió del coneixement

Assegurem que la informació es converteix en coneixement a l'abast de tothom

Equips multidisciplinars

La nostra combinació de perfils tant tecnològics com assistencials asseguren l'entesa global de les necessitats del client 

Visió transversal

És clau per establir sinergies i ser més eficients, que l'equip conegui de manera transversal tots els aspectes necessaris 

Casos d'èxit

Contacta amb nosaltres!

Accepto el tractament de les teves dades personals
Accepta el tractament de les teves dades personals abans d'enviar.
Carregant...

Agnès Aguiló

Health & Social Manager agnes.aguilo@in2.es

Articles relacionats

En vols saber més? T'expliquem, a la nostra manera, l'storytelling del nostre dia a dia