Eines d’automatització
L’ús d’eines avançades d’automatització, com la intel·ligència artificial, assistents virtuals (chatbots), RPA o els motors de decisió automatitzen tasques de valor afegit baix i milloren la productivitat i l’eficiència.
Models de gestió basats en CASOS
L’aplicació de models de gestió basats en CASOS que complementa el més tradicional dels BPM i que ens aporta un grau més gran de flexibilitat en processos i procediments complexos, sense perdre traçabilitat.
Xarxes socials
La integració de les xarxes socials al procés, com un canal de comunicació més, aprofitant-ne les característiques d’immediatesa i accessibilitat.
IN2Tant Video
La incorporació de la videoassistència com un element facilitador de la comunicació amb la ciutadania. Millora l’accessibilitat i la conciliació, també la dels professionals de l’administració.
Eines d’anàlisi de dades avançada
Les eines d’anàlisi de dades avançada ens permeten no només entendre què ha passat, sinó també saber què està passant, preveure què passarà i, fins i tot, definir què volem que passi.
Eines de mobilitat
La implantació d’eines de mobilitat per facilitar el treball de certs professionals de l’administració.
Solucions d’interoperabilitat
Les solucions d’interoperabilitat per facilitar la comunicació entre administracions i assolir l’objectiu d’una visió 360° dels ciutadans.