Administració pública

A IN2 considerem que la transformació digital en l’administració pública implica un canvi radical que no és només tecnològic, sinó que implica dotar de noves competències les persones i posar en marxa innovacions organitzacionals que afecten tant els processos com el mateix model de prestació dels serveis públics. 

El nostre objectiu

Ajudem les administracions a desplegar processos que els permetin adoptar habilitats digitals i a posar en marxa iniciatives que maximitzin la flexibilitat i la creativitat de les persones. Contribuïm a definir un servei públic àgil i flexible que pugui: 

  • Generar noves experiències en ciutadans i usuaris 

  • Impulsar la presa de decisions basada en les dades 

  • Millorar l’eficiència operativa 

  • Incrementar la capacitat de resposta davant els canvis en l’entorn 

  • Crear solucions competitives sostingudes i sostenibles 

  • Encoratjar la cultura de la innovació i del canvi

Generar noves experiències en ciutadans i usuaris 

Impulsar la presa de decisions basada en les dades 

Millorar l’eficiència operativa 

Incrementar la capacitat de resposta davant els canvis en l’entorn 

Crear solucions competitives sostingudes i sostenibles 

Encoratjar la cultura de la innovació i del canvi

Com treballem?

Analitzem les expectatives dels treballadors públics i ens anticipem a les necessitats dels ciutadans. Una societat cada vegada més digitalitzada demana nous serveis públics suportats en tecnologies disruptives i emergents. 

Alguns exemples de l'aplicació d'aquestes tecnologies són:

Eines d’automatització

L’ús d’eines avançades d’automatització, com la intel·ligència artificial, assistents virtuals (chatbots), RPA o els motors de decisió automatitzen tasques de valor afegit baix i milloren la productivitat i l’eficiència. 

Models de gestió basats en CASOS

L’aplicació de models de gestió basats en CASOS que complementa el més tradicional dels BPM i que ens aporta un grau més gran de flexibilitat en processos i procediments complexos, sense perdre traçabilitat.

Xarxes socials

La integració de les xarxes socials al procés, com un canal de comunicació més, aprofitant-ne les característiques d’immediatesa i accessibilitat.

IN2Tant Video

La incorporació de la videoassistència com un element facilitador de la comunicació amb la ciutadania. Millora l’accessibilitat i la conciliació, també la dels professionals de l’administració. 

Eines d’anàlisi de dades avançada

Les eines d’anàlisi de dades avançada ens permeten no només entendre què ha passat, sinó també saber què està passant, preveure què passarà i, fins i tot, definir què volem que passi. 

Eines de mobilitat

La implantació d’eines de mobilitat per facilitar el treball de certs professionals de l’administració.

Solucions d’interoperabilitat

Les solucions d’interoperabilitat per facilitar la comunicació entre administracions i assolir l’objectiu d’una visió 360° dels ciutadans. 

Els nostres clients

Som el partner tecnològic necessari per a la transformació digital de la teva organització

World map
Generalitat de Catalunya.  Departament de Salut
Agència Catala de l'Aigua
Caixa Andorrana de la Seguretat Social
Port de Barcelona
Ajuntament de Getxo
Ajuntament de Barcelona.  Institut de cultura
Ajuntament del Prat del Llobregat
Ens d'Abastament d'Aigua Ter-Llobregat
Aigües de Manresa
Generalitat de Catalunya
Ajuntament de Barcelona
Tribunal Constitucional
CTTI
Banco Interamericano de Desarrollo BID

Demana més informació sense compromís

Envia el formulari o contacta directament amb nosaltres i t’atendrem!

Accepto el tractament de les teves dades personals
Accepta el tractament de les teves dades personals abans d'enviar.
Carregant...

Félix Villar

Public Sector Manager felix.villar@in2.es
Formulari de contacte

Tens algún dubte o vols preguntar-nos quelcom?

Endavant!
Accepto el tractament de les teves dades personals
Accepta el tractament de dades personals abans d'enviar.
Carregant...