A IN2 pensem en la persona com un tot. Per això ajudem els nostres clients a definir i implementar processos i eines que ajudin el benestar global de les persones, combinant la nostra experiència assistencial i en innovació tecnològica.
Des del nostre coneixement tecnològic i en col·laboració amb els professionals de la salut, volem ajudar a millorar la vida de les persones. Som coneixedors dels reptes i les necessitats que això comporta, i posem a disposició del client i de la societat la nostra experiència per:
Aconseguir una visió integrada salut-social del ciutadà.
Millorar l’atenció integral a la persona, tant a la consulta com al domicili.
Donar suport al pacient, acompanyant-lo a ser pacient expert.
Augmentar l’eficiència de les eines d’ajuda als professionals
Posem l’accent en la comprensió de les necessitats de la persona (professional o pacient) per donar-los solució a través de la tecnologia.
Aquest enfocament s’aconsegueix gràcies als nostres equips mixtos de treball, que uneixen el coneixement tècnic amb l’assistencial.
D’altra banda, la nostra flexibilitat i adaptabilitat fa que duguem a terme projectes d’índole molt diversa (consultoria, desenvolupaments a mida, etc.), tot i que sempre estan enfocats a crear solucions útils per a qui els ha d’utilitzar.
Alguns exemples de l'aplicació d'aquestes tecnologies són:
Perquè la informació d’una persona es pugui compartir cal que estigui estructurada de manera que sigui comprensible per tots els usuaris. A IN2 estem portant oficines tècniques d’estàndards i catàlegs des de fa anys, hem treballat en eines que ajuden a la codificació per part del professional assistencial i formem part de l’openEHR International Foundation.
D’acord amb el nostre objectiu d’unir tecnologia i coneixement assistencial, tenim un curs reeixit i amè orientat als professionals que han d’abordar l’estàndard openEHR amb el repte de modelar la informació clínica des del coneixement funcional. Aquest curs estarà disponible en línia properament.
A IN2 fa anys que treballem en entorns de salut molt complexos, que necessiten un esforç d’integració elevat, per assegurar que la informació clínica està disponible per a qui la requereix, quan la requereix. Dins d’aquesta experiència, hem treballat en profunditat amb estàndards com HL7 o FHIR, i coneixem bé els fonaments d’una arquitectura SOA, com testifica el fet que fa més de 10 anys que portem oficines tècniques d’interoperabilitat.
Ens agrada analitzar les coses per millorar-les. En aquest marc, duem a terme projectes de consultoria al voltant dels processos assistencials per millorar-los i/o adaptar-los a les noves tecnologies. Un exemple és la consultoria per al Banc Interamericà de Desenvolupament sobre els requisits que ha de complir un EHR o el treball que estem fent en la definició d’indicadors conjunts salut i social, juntament amb la Fundació Xarxa Santa Tecla.
Com a experts en la realització de projectes tecnològics per a salut i social, els nostres equips són capaços de dissenyar i dur a terme solucions a mida per a necessitats concretes. Sobre J2EE o .NET, on premise o en cloud, els nostres equips dissenyen i implementen solucions que ajuden a aconseguir el benestar del ciutadà. Un exemple d’això és el projecte eConsulta.
Fruit de la nostra tasca en múltiples projectes, però sobretot, en múltiples oficines (tant tècniques com PMO), tenim una visió de conjunt i transversal dels sistemes en un ecosistema salut-social. Això ens permet generar un coneixement transversal que posem a disposició del client per millorar l’eficiència, la definició de requeriments, la identificació de punts crítics o el monitoratge d’un servei de negoci extrem a extrem. Amb aquest objectiu, hem creat la plataforma de gestió de coneixement i comunicació Knowledge++.
¡Mira alguns dels casos d'èxit que hem tingut al sector de Salut i Social!
Som el partner tecnològic necessari per a la transformació digital de la teva organització