Turisme i transport

Posem a disposició dels nostres clients l’experiència en el desenvolupament i la implantació de sistemes de reserves de vols, hotels o entrades; la gestió de canals, i el desenvolupament d’aplicacions mòbils amb l’objectiu de fidelitzar clients, facilitar la venda de serveis upselling/cross-selling i millorar la seva experiència de viatge o estada, potenciant així l’univers IoT.​ 

El nostre objectiu

Des del nostre coneixement tecnològic, i en col·laboració amb els nostres clients, volem ajudar a millorar l’experiència dels usuaris. Coneixedors dels reptes i les necessitats que això comporta, posem la nostra experiència a disposició dels clients per: 

  • Conceptualitzar nous processos de negoci i optimitzar els existents. 

  • Aconseguir una visió integrada del client (CRM). 

  • Facilitar la preparació del viatge i simplificar els processos de compra i de facturació. 

  • Donar suport a l’operació del transport, estada o experiències. 

  • Recollir l’opinió i el grau de satisfacció dels clients per millorar la qualitat del servei i la fidelització dels clients. 

Conceptualitzar nous processos de negoci i optimitzar els existents. 

Aconseguir una visió integrada del client (CRM). 

Facilitar la preparació del viatge i simplificar els processos de compra i de facturació. 

Donar suport a l’operació del transport, estada o experiències. 

Recollir l’opinió i el grau de satisfacció dels clients per millorar la qualitat del servei i la fidelització dels clients. 

Com treballem?

  •  
  • Comencem analitzant el vostre model de negoci i els objectius estratègics amb els nostres consultors.​ 
  • Identifiquem les vostres necessitats i prioritats.​ 
  • Us presentem el pla de treball, la metodologia i el seguiment que s’adapti millor a la vostra situació, necessitats i planificació.​ 
  • Treballem amb els clients i les últimes tecnologies en equip, de manera àgil i flexible, per aportar valor al vostre negoci.​ 
  • La nostra filosofia de millora contínua “Kaizen” introdueix en cada iteració els “Kai” canvis, “Zen” bons, per als processos i el negoci que s’han identificat.​ 
  • El nostre repte és fer les coses fàcils per complir els vostres objectius i aconseguir l’èxit esperat.
  •  

Alguns exemples de l'aplicació d'aquestes tecnologies són:

Consultoria de negoci

  • Els nostres consultors coneixen el sector aeronàutic i el sector turístic.​ 
  • Ens agrada analitzar les coses per millorar-les, i amb aquesta filosofia Kaizen fem consultories de negoci i acompanyem la gestió del canvi en projectes de consultoria. 

Projectes tancats

Gràcies a la nostra experiència en la realització de projectes tecnològics en el sector, els nostres equips són capaços de dissenyar i dur a terme solucions a mida per a necessitats concretes.

Gestió d’aplicacions AM 

Oferim un sistema ràpid, flexible i segur per implementar, mantenir i administrar aplicacions. Apliquem metodologies àgils i pràctiques DevOps amb l’objectiu de fer més ràpid el cicle de vida del desenvolupament de programari i proporcionar més qualitat.

Operació SRE fiabilitat del lloc

Apliquem els nostres coneixements de desenvolupament de programari i observació a les tasques d’operació de sistemes d’informació amb l’objectiu d’aconseguir un nivell de confiabilitat adequat dels sistemes, serveis i productes que administrem. 

Migració i suport cloud

Duem a terme projectes natius en núvol (cloud native) i de migració de sistemes al núvol. Per definir l’enfocament d’una migració, primer analitzem tant els objectius de negoci com els components de l’arquitectura de l’aplicació i la seva interacció entre si. A partir d’aquesta anàlisi prèvia, els enfocaments poden anar des d’una refacció, que impliqui canvis en l’arquitectura de l’aplicació per aprofitar les funcions del núvol, fins a un reallotjament lift and shift, passant per models de núvol híbrid. 

Formació

Confeccionem i impartim plans de formació, tant de tecnologies concretes com d’stacks (eines, plataformes i aplicacions). 

Serveis de suport i assistència tècnica

Adeqüem el nivell de suport a cada necessitat i aportem els coneixements tècnics necessaris, alineats a l’acord de nivell de servei (SLA) requerit. 

Els nostres clients

Som el partner tecnològic necessari per a la transformació digital de la teva organització

World map
Vueling
Bahia Principe
Port de Barcelona
Iberia
Air Europa
Volotea
RIU
Melia
Hotelbeds
TUI
Barceló
Grupo Piñero
Globalia
World2Meet
Turismo de Lanzarote
Ticketmaster
Mundosenior
Balearia
Iberostar
Halcón viajes
Transports Metropolitans de Barcelona
Tradisa

Demana més informació sense compromís

Envia el formulari o contacta directament amb nosaltres i t’atendrem!

Accepto el tractament de les teves dades personals
Accepta el tractament de les teves dades personals abans d'enviar.
Carregant...

Joan Ramon Sanchiz

CEO and Turism & Transport Sector Manager joanramon.sanchiz@in2.es
Formulari de contacte

Tens algún dubte o vols preguntar-nos quelcom?

Endavant!
Accepto el tractament de les teves dades personals
Accepta el tractament de dades personals abans d'enviar.
Carregant...