Disseny de la solució tecnològica del servei PSIS
Administració Oberta de Catalunya (AOC)
La gestió d’entrades al recinte era un procediment completament manual, cosa que implicava, a més d’una dependència total del paper (que es podia extraviar o acabar), la impossibilitat d’integrar la informació al calendari i de tenir una traçabilitat completa i accessible de les accions relacionades amb la visita.
L’objectiu principal del client era digitalitzar la guia de seguretat que han de lliurar obligatòriament a totes les visites. D’aquesta manera, podrien prescindir de la còpia en paper i crear un registre telemàtic de les persones que entren i surten de les instal·lacions.
Trobar una manera segura de compartir la informació sobre seguretat utilitzant eines digitals d’ús comú per arribar al màxim nombre d’usuaris possible. A més, el procediment d’entrada i de sortida havia de ser molt fluid perquè no entorpís les activitats prioritàries del personal del control d’accessos.
IN2 va proposar una solució integrada per dos elements construïts amb les eines de Microsoft 365: la digitalització del procés de reserva i recepció de visites, i un conjunt d’aplicacions mòbils perquè els diferents actors del procés poguessin dur a terme les tasques corresponents.
Gràcies a la combinació de Power Automate i Power Apps, el nostre client disposa d’un sistema totalment digital per controlar tot el cicle de vida de les seves visites, amb capacitat per supervisar-ho en temps real i amb l’avantatge de poder-lo operar des de qualsevol part de les seves instal·lacions.
Treballem perquè les coses surtin bé