Automatització del control d’accessos a les instal·lacions

Cas de Tradisa
0

% digitalitzat

0

% usant Microsoft 365

El problema del client

La gestió d’entrades al recinte era un procediment completament manual, cosa que implicava, a més d’una dependència total del paper (que es podia extraviar o acabar), la impossibilitat d’integrar la informació al calendari i de tenir una traçabilitat completa i accessible de les accions relacionades amb la visita.  

Els objectius del client

L’objectiu principal del client era digitalitzar la guia de seguretat que han de lliurar obligatòriament a totes les visites. D’aquesta manera, podrien prescindir de la còpia en paper i crear un registre telemàtic de les persones que entren i surten de les instal·lacions. 

Repte principal a resoldre

Trobar una manera segura de compartir la informació sobre seguretat utilitzant eines digitals d’ús comú per arribar al màxim nombre d’usuaris possible. A més, el procediment d’entrada i de sortida havia de ser molt fluid perquè no entorpís les activitats prioritàries del personal del control d’accessos. 

La solució

IN2 va proposar una solució integrada per dos elements construïts amb les eines de Microsoft 365: la digitalització del procés de reserva i recepció de visites, i un conjunt d’aplicacions mòbils perquè els diferents actors del procés poguessin dur a terme les tasques corresponents.

Resultats i beneficis obtinguts

Gràcies a la combinació de Power Automate i Power Apps, el nostre client disposa d’un sistema totalment digital per controlar tot el cicle de vida de les seves visites, amb capacitat per supervisar-ho en temps real i amb l’avantatge de poder-lo operar des de qualsevol part de les seves instal·lacions. 

El nou sistema permet fer un seguiment en temps real de les entrades i sortides del recinte. La informació confidencial sobre les visites està disponible per a les persones adequades sempre que ho necessiten.
El client disposa d’un registre segur de totes les activitats relacionades amb la gestió de visites. Cada acció que es faci durant el procés de la visita queda registrada de manera automàtica.
El sistema està preparat per escalar i cobrir noves oportunitats de negoci. La integració amb les eines de gestió de l’organització facilita la creació de noves aplicacions i nous intercanvis d’informació.

Contacta amb nosaltres!

Accepto el tractament de les teves dades personals
Accepta el tractament de les teves dades personals abans d'enviar.
Carregant...

Altres casos d'èxit

Treballem perquè les coses surtin bé

Formulari de contacte

Tens algún dubte o vols preguntar-nos quelcom?

Endavant!
Accepto el tractament de les teves dades personals
Accepta el tractament de dades personals abans d'enviar.
Carregant...